HCL Digital Experience

Dijital Deneyim (eski adıyla IBM WebSphere Portal ve IBM Web İçerik Yöneticisi), hemen hemen tüm hedef kitlelere yanıt veren içerik, hedeflenen teklifler, sorunsuz bir şekilde entegre uygulamalar ve kanallar arasında tutarlı bir markalaşma (web, mobil ve hibrit mobil / web uygulamaları) ve daha fazlası ile ilgi çekici, çok kanallı dijital deneyimleri yaratma, yönetme ve sunma yetkisi verir.

Kullanıcıların ihtiyaç duydukları uygulamalara, hizmetlere, bilgilere ve sosyal bağlantılara tek bir erişim noktası sağlayarak; dijital deneyim çözümleri taleplerine daha hızlı yanıt verin.

İşinizi yürütmek ve kritik kararları desteklemek için gereken artan dijital içerik hacminizi kolayca yönetin

a

Bankacılık ve Finansal Hizmetler
Müşteri sadakatini artıran daha kişiselleştirilmiş, alakalı ve zamanında etkileşimler ile içerik ve teklifler sunun.
 
Sağlık sektörü
Etkileşimli, self-servis hesap yönetimi, fatura ödeme ve sağlayıcı bilgiler ile üyelerin sağlık kontrolünü ele geçirmelerini sağlayın.
 
Kamu
Herhangi bir cihazda mevcut olabilen ilgi çekici, kişiselleştirilmiş, sezgisel deneyimler ile devlet genelinde müşteri deneyimi için beklentileri aşın.
 
Perakende & Dağıtım
Müşteriler ve kanal ortakları için kişiselleştirilmiş, zengin içerikli deneyimler oluşturmak için gerçek zamanlı hareket edin.
 
Sigorta

İlişkileri geliştirmek; temsilciler, politika sahipleri ve çalışanlar için anlamlı deneyimler sağlamak adına depolanmış bilgileri parçalayın.

Telekom

Entegre hesap yönetimi ve kişiselleştirilmiş içerik ile kullanıcı aktivitesine dayalı gerçek zamanlı, çok kanallı deneyimler oluşturun.

 

 

BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN

Bu internet sitesinde sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Kişisel Verilerin Korunması Kanunu mevzuat metnini inceleyebilirsiniz.
Kabul